Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Avrupa Birliği Genişlemeden Sorumlu Komiseri Marta Kos ile Belçika’nın başkenti Brüksel’de bir araya geldi.
(ANKARA) – Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Avrupa Birliği Genişlemeden Sorumlu Komiseri Marta Kos ile Belçika’nın başkenti Brüksel’de bir araya geldi.
Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, görüşmede Orta Koridor’un bölgesel bağlantısallığa sağlayacağı katkılar ile Türkiye-AB iş birliği imkanlarının ele alındığını belirtti.
Küresel ticaret ağlarının yeniden şekillendiği bir dönemde Türkiye’nin merkezinde yer aldığı Orta Koridor’un stratejik önemine dikkat çektiklerini ifade eden Uraloğlu, koridorun bölgesel istikrara katkılarını da değerlendirdiklerini kaydetti.
Uraloğlu, Türkiye’nin güçlü ulaştırma altyapısıyla Avrupa ile Asya arasındaki bağlantısallığın geleceğinde belirleyici rol oynamayı sürdüreceğini bildirdi.
Malatya İz, şehrin gündemini yakından takip eden, güncel ve güvenilir haberleri okuyucularına ulaştıran bir haber platformudur. Yerel gelişmelerden önemli duyurulara, sosyal yaşamdan ekonomik gelişmelere kadar Malatya’ya dair merak edilen konuları tarafsız ve hızlı bir şekilde sunarak “Haberin İzinde, Malatya’nın Nabzında” olmayı amaçlar.
Yorum Yap