Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Hamdiye Ünlü İlkokulu’nda düzenlenen karne törenine katılarak öğrencilerin sevincine ortak oldu.
(ANKARA) – Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Hamdiye Ünlü İlkokulu’nda düzenlenen karne törenine katılarak öğrencilerin sevincine ortak oldu.
Karne dağıtım programına İlçe Kaymakamı Mustafa Yılmaz, İlçe Milli Eğitim Müdürü Coşkun Yener ve ilçe protokolü de katılım sağladı.
Sınıfları ziyaret ederek öğrencilerle bir araya gelen Başkan Çırpanoğlu ve protokol üyeleri, öğrencilere karnelerini takdim etti. Öğrencilerle yakından ilgilenen Başkan Çırpanoğlu, onların karne sevincini paylaşarak hatıra fotoğrafı çektirdi.
Program kapsamında öğrencilere satranç takımı hediye edildi.
Başkan Çırpanoğlu, “Bugün çocuklarımızın mutluluğunu paylaşmanın sevincini yaşadık. Bir eğitim öğretim yılını emek vererek tamamlayan tüm öğrencilerimizi, onları büyük bir özveriyle yetiştiren öğretmenlerimizi ve ailelerini gönülden tebrik ediyorum. Tüm evlatlarımıza sağlıklı, mutlu ve güzel bir tatil diliyorum” dedi.
Malatya İz, şehrin gündemini yakından takip eden, güncel ve güvenilir haberleri okuyucularına ulaştıran bir haber platformudur. Yerel gelişmelerden önemli duyurulara, sosyal yaşamdan ekonomik gelişmelere kadar Malatya’ya dair merak edilen konuları tarafsız ve hızlı bir şekilde sunarak “Haberin İzinde, Malatya’nın Nabzında” olmayı amaçlar.
Yorum Yap