Son Dakika Gelişmeleri
--:--:--

Keçiören Belediyesi’nde stajlarını tamamlayan lise öğrencileri sertifikalarını aldı

Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, stajlarını tamamlayan meslek lisesi öğrencileriyle bir araya geldi. Bir yıl boyunca belediyenin farklı birimlerinde görev alarak mesleki deneyim kazanan öğrenciler için düzenlenen programda, staj dönemini başarıyla tamamlayan gençlere sertifikaları takdim edildi.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Keçiören Belediyesi’nde stajlarını tamamlayan lise öğrencileri sertifikalarını aldı

(KEÇİÖREN) – Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, stajlarını tamamlayan meslek lisesi öğrencileriyle bir araya geldi. Bir yıl boyunca belediyenin farklı birimlerinde görev alarak mesleki deneyim kazanan öğrenciler için düzenlenen programda, staj dönemini başarıyla tamamlayan gençlere sertifikaları takdim edildi.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından başlayan program, Keçiören Belediye Meclis Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi. Törende stajlarını tamamlayan lise öğrencilerine seslenen Özarslan, şunları söyledi:

“Bizlere emanet edilen ülkemizin varlığında, gelecek ideallerine sahip olan bir milletin, bir ecdadın evlatları ve nesli olmaktan onur ve gurur duyuyoruz. Bizler Yüce Türk milletinin asil insanlarıyız. Bu asaletimizi millî ve manevi değerlerimizden alırız. Biz bu asaletimizi, ‘Dava insanlık davasıdır’ diyen ceddimizin bu Anadolu coğrafyasında ve ta ötesinde Balkanlar’a kadar yapmış olduğu insanlığa hizmetten alırız. Bu asaletimiz bizim her zaman mevcuttur ve devam etmektedir.

Sizler, ilim ve bilim yolunda ülkenize ışık tutacak gençlersiniz. Geleceğin meslektaşları, yöneticileri ve bu ülkeye hizmet edecek bireyleri olacaksınız. İçinizden milletvekilleri, bürokratlar, teknokratlar ve ülkemizi yönetecek önemli isimler çıkacaktır. Hepinizin ortak ideali, şanlı Türk bayrağını daima göklerde dalgalandırmak ve milletimizin geleceğine katkı sunmak olmalıdır. Sevgili gençler, sizlere önem ve değer veriyoruz.

“VERİMLİ BİR DÖNEM GEÇİRDİĞİNİZİ GÖRMEK BİZİ MUTLU ETTİ”

Belediyemizin farklı birimlerinde görev yaptığınız staj sürecinde gösterdiğiniz gayret ve çalışkanlık, yöneticilerimiz tarafından da takdirle karşılandı. Verimli bir dönem geçirdiğinizi görmek bizleri mutlu etti. İnşallah önünüzdeki yıllarda eğitim hayatınızı başarıyla sürdürür, hedeflerinize ulaşırsınız. Yüce Mevlam yolunuzu ve bahtınızı açık eylesin. Bu vatana ve millete hayırlı hizmetler yapmayı nasip etsin. Hepinizi seviyor, başarılar diliyorum. Türk gençliği varsa bu vatan coğrafyası daima var olacaktır. Gençlik bizim başımızın tacıdır.”

ÖĞRENCİLERLE İLGİLENDİ

Öğrencilerle tek tek ilgilenen Özarslan, gençlerle eğitim ve kariyer hedeflerine ilişkin sohbet etti. Programın sonunda pasta kesilerek öğrencilerin stajlarını tamamlamaları kutlanıp günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi.

 

Yorum Yap

Benzer Haberler
Çankaya’da Dünya Müzik Günü kutlaması
Çankaya’da Dünya Müzik Günü kutlaması
10. Kadıköy Kitap Günleri sona erdi
10. Kadıköy Kitap Günleri sona erdi
Engelsiz İzciler Yaz Kampı, Ortaca Sarıgerme’de gerçekleştirildi
Engelsiz İzciler Yaz Kampı, Ortaca Sarıgerme’de gerçekleştirildi
Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin ücretsiz LGS ve YKS hazırlık kursları için ön kayıtlar sürüyor
Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin ücretsiz LGS ve YKS hazırlık kursları için ön kayıtlar sürüyor
Burdur Halk Plajı’nda yaz coşkusu
Burdur Halk Plajı’nda yaz coşkusu
Fethiye’de “Nif Kiraz Festivali”ne yoğun ilgi
Fethiye’de “Nif Kiraz Festivali”ne yoğun ilgi
Malatya İz, Haberin İzinde, Malatya'nın Nabzında
Malatya İz

Malatya İz, şehrin gündemini yakından takip eden, güncel ve güvenilir haberleri okuyucularına ulaştıran bir haber platformudur. Yerel gelişmelerden önemli duyurulara, sosyal yaşamdan ekonomik gelişmelere kadar Malatya’ya dair merak edilen konuları tarafsız ve hızlı bir şekilde sunarak “Haberin İzinde, Malatya’nın Nabzında” olmayı amaçlar.

2026 Malatya İz © Tüm hakları saklıdır. Malatya İz