Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) tarafından organize edilen Yeşil Şehirler Belediye Başkanları Toplantısı’na katıldı. Biba, “Bursa’mızı daha yeşil, daha güçlü ve daha dirençli bir şehir haline getirmek için dünyadaki iyi uygulamaları yakından takip ediyor, yeni iş birlikleri için temaslarımızı ve çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.
(BURSA)- Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) tarafından organize edilen Yeşil Şehirler Belediye Başkanları Toplantısı’na katıldı. Biba, “Bursa’mızı daha yeşil, daha güçlü ve daha dirençli bir şehir haline getirmek için dünyadaki iyi uygulamaları yakından takip ediyor, yeni iş birlikleri için temaslarımızı ve çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.
EBRD Yeşil Şehirler Belediye Başkanları Toplantısı İngiltere’nin Başkenti Londra’da gerçekleştirildi. EBRD Yeşil Şehirler Programı’nın 10. yılında düzenlenen ve iki gün süren etkinlikte, şehirlerin ulaşım, ısıtma ve konut sistemlerini daha temiz ve uygun maliyetli enerjiyle nasıl elektriklendirebilecekleri ele alındı. Ayrıca, uzun vadeli maliyetleri azaltan, düşük karbonlu ve geleceğe hazır konutların nasıl hayata geçirilebileceği ile iklim değişikliğine uyum, döngüsel kaynak kullanımı ve sel direncini desteklemek amacıyla atık su sistemlerinin nasıl modernize edilebileceği değerlendirildi. Etkinlikte, yükselen sıcaklıklar karşısında ısı direncinin nasıl güçlendirilebileceği ve iklim kaynaklı şoklara müdahalede yapay zekânın gelişen rolü de mercek altına alındı.
Toplantıya Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba’nın yanı sıra Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Türkiye Belediyeler Birliği Başkanı ve Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras da katıldı.
“YENİ İŞ BİRLİKLERİ İÇİN TEMASLARIMIZI SÜRDÜRÜYORUZ”
Program kapsamında çeşitli temaslarda bulunan Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, “Londra’da gerçekleşen EBRD Yeşil Şehirler Belediye Başkanları Toplantısı’na katılarak geleceğin şehirleri üzerine önemli değerlendirmelerde bulunduk. İklim değişikliğiyle mücadeleden şehir hizmetlerinde yenilikçi çözümlere, düşük karbonlu ulaşım ve altyapıdan yapay zekâ destekli kentsel yönetim uygulamalarına kadar pek çok konuda uluslararası deneyimleri dinleme ve paylaşma imkânı bulduk. Programa Türkiye’den katılan belediye başkanlarımız ile birlikte şehirlerimizin geleceğine dair verimli temaslarda bulunduk. Bursa’mızı daha yeşil, daha güçlü ve daha dirençli bir şehir haline getirmek için dünyadaki iyi uygulamaları yakından takip ediyor, yeni iş birlikleri için temaslarımızı ve çalışmalarımızı sürdürüyoruz” diye konuştu.
Malatya İz, şehrin gündemini yakından takip eden, güncel ve güvenilir haberleri okuyucularına ulaştıran bir haber platformudur. Yerel gelişmelerden önemli duyurulara, sosyal yaşamdan ekonomik gelişmelere kadar Malatya’ya dair merak edilen konuları tarafsız ve hızlı bir şekilde sunarak “Haberin İzinde, Malatya’nın Nabzında” olmayı amaçlar.
Yorum Yap